Ak si chce niekto zasutazit na zenite...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 27 10:04:17 CET 2020

[preposielam]

Ahoj,

ja som to uzavrel trochu inak a to:

Ktosi v ucitelskom stupni c.3 vzdialeneho supportu testoval
inteligenciou manualneho routera vydrz dotycneho sutaziaceho adepta.

Mam podobne skusenosti s viacerymi CADmi a dospelo to az tak daleko,
ze plosne spoje uz nenavrhujem (aj ked by som osobne este velmi rad
cosi navrhoval).

Zrovna na Eagle je krasne vidiet, kedy sa ten remote-desktop pripoji a
potom to uz dalej nema cele ziadny zmysel... Cloveku to ide len na
nervy. Ale snad toto vyvetlia nadejnemu adeptovi jeho spoluziaci alebo
rodicia skor, nez utrpi tazku psychicku traumu v praxi.

Ale ako si spravne postrehol, chlapec ma vydrz do konca. A ja mu
zelam, aby mu to s elektronikou vydrzalo co najdlhsie.

A.

p.s.: Co na to DRC?

s kolegom sme to rozoberali a zhodli sme sa, ze to nebol trolling. Ak by
si robil srandu, tak by to nakreslil do nejakeho tvaru (napriklad
pipika), aby dostatocne inteligentny prijemca pochopil, ze si robi
srandu. Toto bola skor naozajstna snaha, ale neslo to :-)

v kazdom pripade, ako som vravel, musim ho pochvalit za snahu a vydrz.
Mohol pouzit autorouter, alebo sa na to uplne vykaslat, tak ako to
urobil nie maly pocet inych sutaziacich.

b.