Ak si chce niekto zasutazit na zenite...

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Listopad 27 09:44:55 CET 2020

Onehdá jsem se pokoušel podpořit náhodnej generátor tak, že si na desce
natáhnu extra dlouhej a extra divnej spoj v rozporu s každým doporučením
na které si vzpomenu, aby to hodně šumělo a budu z toho vyhodnocovat
nejnižší bity na AD převodníku. Ale takhle umělecké zpracování jsem
nedostal, tohle je opravdu hezká práce.