OT -> Re: úklid v garáži

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Listopad 27 09:26:32 CET 2020

K tomu jsem udělal před mnoha lety jedno zajímavé zjištění. Jeden
chlapec prodával levné telefony pochybných značek výhradně za hotové a
byl ochoten je dovézt na jakoukoli stanici metra.
Tvrdil (a vycházelo to), že sice ne každý je z Prahy, ale každý má
alespoň jednoho kamaráda v Praze.

Naštěstí už jsou stejně počítače "zamluvené".