Takova blbustka - simulator GPS NMEA z NTP serveru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 25 21:17:27 CET 2020

Zdravim,
mam tady drahnou dobu postavene digitronove hodiny co se tu jeden cas
stavely (S.Kneller), ale nikdy jsem je nezacal provozovat protoze bez
nejake synchronizace se proste dost rozjizdely.

DCF tady nechytam a GPSku nekam tahat k oknu nebo i mimo byt se mi nechtelo.

Tak jsem dneska realizoval takovou blbost - do hodin pro vstup GPS jsem
zapojil Tx2 z ESP32 a ten napojil pres Wifi na NTP server a po ziskani
casu generuji 1x za sekundu NMEA datagram, ktery hodiny synchronizuje.

Chodi to docela pekne. Je dobry, ze to muze byt rovnou v krabici s hodinama.

http://www.cncnet.info/galery/bastleni/gps/esp32_gsm.jpg

RV