Takova blbustka - simulator GPS NMEA z NTP serveru

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 26 14:20:44 CET 2020

Na to od Vas jsem fakt zapomnel. Takze i ted jsem zvazoval to DCF, ale
implementacne je to slozitejsi a navic synchronizace trva delsi
dobu...tady to je v podstate okamzite.

GPS take neresi letni/normalni a napad s prepinacem je uplne
dokonalej...tak to taky udelalam jestli bude treba. Nicmene kdyz se
kouknete na ten odkaz/obrazek co jsem posilal tak tam pod souradnicema
z GPS je region Evropa Daylight saving reg.

RV