Takova blbustka - simulator GPS NMEA z NTP serveru

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Listopad 26 13:46:25 CET 2020

Jo takto, ja Vam poslal simulator DCF s ESP32. A ted mi doslo, ze
pistete o simulatoru GPS.
No s tim letnim casem si nejsem jisty, ze to maji. Myslim, že jsem to
tam nenasel.
Ten muj simulator DCF posila cas a neresi zimni/letni, tak jsem musel do
ESP pripojit prepinac, za zaklade ktereho ten cas posouvam o hodinu.
Sice je to takove hrube, ale me neprogramatorovi to staci.

Martin Hanek