RE: Android a firemní a soukromá SIM.

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Listopad 25 18:05:57 CET 2020

Mám Xiaomi Redmi Note 7 a tam jsou tyto možnosti:
- ručně vypnout jednotlivé SIM
- ručně nebo časovačem (čas od - do) zapnout režim Nerušit - pro obě SIM společně
- SMS o zmeškaných hovorech je služba operátora. U T-M to funguje automaticky.

U staršího mobilu (Android 4) jsem používal aplikaci, ve které šlo "naprogramovat" sady podmínek a akcí. Třeba i to vypnutí SIM podle denní doby, GPS poloze, událostech v kalendáři...
Např. jsem měl podmínku: IF od 21:00 do 7:00 AND jsem doma (podle WIFI) AND nesvítí displej THEN vypni SIM
Pak šlo taky vypínat SIM po dobu, kdy byla v kalendáři událost s nějakým názvem (Dovolená, Lékař, Porada...).

Tyto aplikace stále existují, ale u novějších Androidů už nemají přístup k vypnutí SIM. Prý nějaké bezpečnostní hledisko. Obejít to snad jde rootem...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Gregor
Sent: Wednesday, November 25, 2020 5:42 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Android a firemní a soukromá SIM.

Presne tak, v menu vypnu sluzebni telefon rucne kdyz nechci byt
otravovan. Nevim jestli to jde automaticky.
A po zapnuti se mi objevi v SMSkach zmeskane volani.

Druha moznost je presmerovat telefon, ale to je trvale bez moznosti
omezeni casu.

Mimochodem jak resite maily na sluzebkach? Davate svuj hlavni? Nebo si
nechatu generovat docasny mail na jeden vyjezd? (Zakaznici potom
otravuji primo, misto toho aby psali a volali na servisni oddeleni.)

Michal Gregor