Re: Android a firemní a soukromá SIM.

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Listopad 25 17:41:51 CET 2020

Presne tak, v menu vypnu sluzebni telefon rucne kdyz nechci byt
otravovan. Nevim jestli to jde automaticky.
A po zapnuti se mi objevi v SMSkach zmeskane volani.

Druha moznost je presmerovat telefon, ale to je trvale bez moznosti
omezeni casu.

Mimochodem jak resite maily na sluzebkach? Davate svuj hlavni? Nebo si
nechatu generovat docasny mail na jeden vyjezd? (Zakaznici potom
otravuji primo, misto toho aby psali a volali na servisni oddeleni.)

Michal Gregor