platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 24 18:08:35 CET 2020

Bohužel je tam většinou nějaký minikonektor na páskovém přívodu. A je
součástí té baterie. Součástí je většinou i nějaké snímání teploty a
případné další ( bezpečnostní) prvky.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>