platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 24 17:58:50 CET 2020

A mají ty uživatelsky nevýměnné baterky nějak standardizováno připojení?
Tedy jestli by se dala použít třeba i menší baterka, ale doplnit k ní
kondenzátor(y)?
Tedy podobně, jako jsem to měl já na své Nokii s menší baterkou.
Díky.

PL