platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 24 15:36:08 CET 2020

Z Číny jsem měl jen 2, je na nich datum výroby. Ostatní si vždycky přinesli
majitelé. Koupené tady u nás v obchodech.
U toho tabletu byla nová papírově s vyšší kapacitou než původní.
V nabíječce ( LiitoKala Lii- 500) jsem vždycky baterky otestoval před
montáží a kapacita +/- seděla.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>