platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Listopad 24 11:36:13 CET 2020

A kde vlastně kupujete ty nové baterky? V Číně? Mj. i u dřívějších
telefonů s vyměnitelnými baterka byla neblahá realita to, že nová
"originální" baterka nevydržela zdaleka to co ta první.

Martin M.