Doporucte battery tester

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Listopad 24 10:45:24 CET 2020

On Mon, 23 Nov 2020, Petr Simek wrote:

> koupil jsem na Banngood Enusic Micro 200 Pro Battery Tester . Fungoval
> pekne - v patek. Ted v pondeli ho pripojim na baterku 12V a ukazuje 36V
> a odmita pracovat. Nebyla to dobra koupe.

Rozebral jsem ten cinsky zazrak - ma to pekne tluste kabely zakoncene
masivnimi medenymi (pomedenymi?) svorkami. Ovsem uvnitr je videt ze
tloustku pripojovacich kabelu zajstuje pouze plast, uvnitr vedou dva
tenke dratky o prurezu asi 0.5mm. Jeden zatezovaci a druhy merici.

V te veci si v menu testu baterie muzete volit zatezovaci proud az
600A nebo kolik. To je skutecne virtualni tester, jak to asi
propocitava kdyz realne tu baterku zatezuje tak amperou...