Doporucte battery tester

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 11:52:40 CET 2020

Battery analyzer SM8124A z Ali.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Simek
Sent: Monday, November 23, 2020 11:39 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Doporucte battery tester

Dobry den

koupil jsem na Banngood Enusic Micro 200 Pro Battery Tester . Fungoval
pekne - v patek. Ted v pondeli ho pripojim na baterku 12V a ukazuje 36V
a odmita pracovat. Nebyla to dobra koupe.

Doporucte mi neco co se da koupit tady v CR a umi to nejak pekne zmerit
vnitrni odpor baterie. Chci s tim merit gelove AKU 12V 7-20Ah z UPSek.

Ten enusic je docela propracovany akorat s mizernym manualem, takze
spousta voleb z menu neni nijak vysvetlena..