Re: [OT] Handsfree, Bluetooth a cyklické předávání hovoru

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pondělí Listopad 23 17:30:35 CET 2020

Tak jsem dnes zkusil poladit tu komunikaci - všechno jsem nastavil na
nejmenší/nejstarší/nejnižší verze a zatím se zdá, že to zabralo. V tom
developerském řežimu by mělo jít i nějaké logování, tak to mám ještě
jako eso v rukávu, kdyby se to zase podělalo.

Díky, JMN