RE: [OT] Handsfree, Bluetooth a cyklické předávání hovoru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 20 17:59:01 CET 2020

U starších Audi se doporučuje vyresetovat celý BT. Je na to položka někde v menu. Určitě se to připojuje/odpojuje, napadají mě dvě řešení, pokud to nepůjde resetovat nebo to nepomůže, to složitější je update BT jednotky v autě. Druhý je zapnout Developer menu v telefonu a zkusit poladit BT komunkaci a třeba to v nějaké kombinaci bude fungovat.