platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Listopad 22 15:08:08 CET 2020

Zdravím,

bohužel to momentálně schopen nejsem. Je to už víc než pět let co jsem
honil hypotéku a takovou podmínku jsem našel u kb, csob a monety. Od té
doby jsem to nestudoval, akorát předpokládám, že to tam nechali i když
mění podmínky docela často.

Milan