platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Turbyho turbyho na gmail.com
Neděle Listopad 22 14:30:01 CET 2020

v danem pripade uz to nebude fakticky, diky urednikum z EU, mozne. respektive to bude znamenat vytlaceni dane skupiny mimo zivotni prostor civilizovaneho cloveka (zasadni netechnicke prekazky v beznem uziti internetovych plateb pro urcitou skupinu populace).

sam si navic svoje vlastni tvrzeni ze zacatku v tom samem prispevku na konci vyvracis. takze je to z tve strany vlastne jen cira demagogie.