platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Listopad 22 14:17:51 CET 2020

On 22.11.2020 14:00, Turbyho wrote:
> existuji a doufam ze budou existovat lide na periferii gausovych krivek ruznych zpusobu zivota. a take doufam, ze je ruzni samozvani urednici, pseudopolitici a lide jako ty postupne nevytlaci mimo zivotni prostor civilizovaneho cloveka.
>
> ale nejsem v dane veci velky optimista 😁

Nerozumime si. Ja netvrdim, ze kazdy MUSI mit smartphone a ze je to
jedina zivotni cesta. Kazdy si muze delat v zakonne mire, co chce.

Ja jen v tomhle vlakne vysvetluji, proc uz SMS neni rozumny zpusob
autorizace (coz jsem snad dolozil argumenty/fakty). To, jak se ktery
soudruh popere s temi jeho bankou vyzadovanymi metodami autorizace, to
je jeho vec - ja nejsem revolucionar, takze jdu nejjednodussi a
nejpohodlnejsi cestou a proste autorizuji aplikaci na smartphone. Coz uz
neni 'telefon' delsi dobu a bude to jen a jen silnejsi. A cim vic lidi
jako ja 'podlehne', tim vice budou 'ostatni' tlaceni k podlehnuti - coz
souhlasim s tim poslednim dovetkem - mimo zivotni prostor civilizovaneho
cloveka.

To ale neni o jedincich, ale o masach. A ani vy, ani ja s tim nic neudelame.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>