[OT] LO vs OO (Re: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Listopad 22 13:57:42 CET 2020

Dobrý den

K bodu 2

Taky bych klidně i pravidelně posílal peníze třeba Mozille ale
potřeboval bych to nějak nekomplikovaně zavést do firemního účetnictví.
Jinými slovy - potřeboval bych od toho daňový doklad v CZK. Řešil jste
to někdo? Možná se toho zbytečně bojím ale účetnictví není můj oblíbený
obor.

S.P.