[OT] LO vs OO (Re: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 20 12:43:48 CET 2020

Jenomze my co  jsem zamestnanici nejake velke instituce MS pouzivat musime,
alternativa zadna nefunguje, nebo s velkymi obtizemi. Bonus byva, ze mame
napriklad nejake licence k vlastnimu pouziti.