Bezolovo pro rucni pajeni?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Listopad 21 23:04:45 CET 2020

Zdravim,
s profilem neporadim, jsem samodomo podminky. Proste to predehreju na
takove te cinske plotne na 130 stupnu, chvili necham a ofouknu narychlo
horkym vzduchem (toto se mi osvedcilo nejvic). Pripadne nastavim tu plotnu
na asi 180 st bez ofouknuti. Ale radeji pouzivam postup 1.
Ja tu velmi nizkou teplotu taky nezaznamenal, jen jsem o tom cetl jako o
moznem riziku. A tady: https://www.hpl.hp.com/hpjournal/96aug/aug96a10.pdf
je o tom neco malo popsano.
BR,
Marek