OT: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Listopad 20 13:54:05 CET 2020

Ahoj Martine,

díky za informaci, i když není moc potěšující.  Teď jsem přeinstaloval
načisto celý Office 2007 a zatím to funguje, tak uvidíme jak dlouho.
Ta původní licence pro studenty a domácnosti umožńovala instalaci až na tři
počítače. Mám to ještě  na jednom notebooku , dlouho jsem to tam nepoužil,
teď jsem to zkoušel a tam to funguje normálně. Tak snad nějaký masový
problém to nebude.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez