OT: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Listopad 20 11:14:47 CET 2020

Řešil jsem v práci stejný problém, jen s verzí Office XP. Přeinstalace
Office bylo vždy jen přechodné řešení na velmi krátkou dobu. Bohužel se
mi nepodařilo najít řešení. Můj dojem z toho je, že si prostě MS
vynucuje zakoupení nových verzí. Bohužel Libre Office mi v mnoha
ohledech nevyhovuje. Ale lze zakoupit přeprodávané licence za rozumné
ceny. Soud v Haagu údajně tuto praxi označil za legální ačkoliv se to MS
silně nelíbí :-).

     Martin.