Eagle light

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 20 12:03:42 CET 2020

Perspektivně jedoznačný souhlas s KiCadem, ale třeba pro mě osobně je
stále lepší Eagle. Po těch letech je zvyk železná košile a pořád ještě
mi stačí 6.6.0 (byť jsem v novém Linuxu musel doinstalovávat nějaké
starší verze SSL knihoven)... Navíc jsem si před lety koupil komerční
licenci na verzi Light.

Kromě toho KiCadu alespoň v mém pohledu stále chybí dvě věci:

1) menší počet kliků třeba při rozmisťování a editaci součástí (včetně
funkcí pravého myšítka atd.)

2) naprosto dokonalá "real time" zejména dopředná (*.sch => *.pcb)
anotace bez nutnosti dělání nějakých mezikroků.

--
Jirka