STM32MP1 ethernet RMII

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Listopad 19 19:39:26 CET 2020

Dle

https://www.stmicroelectronics.com.cn/content/ccc/resource/training/technical/product_training/group0/a9/88/16/b6/e4/8d/41/13/STM32MP1-System-System_Configuration_Controller_SYSCFG/files/STM32MP1-System-System_Configuration_Controller_SYSCFG.pdf/_jcr_content/translations/en.STM32MP1-System-System_Configuration_Controller_SYSCFG.pdf

Musíte nejdříve nastavit ethernet-MAC a poté zapnout clock. Někde se
musí zapnout taky PLL... v tom RCC. Taky se podívejte do errata, vím, že
STM32MP1 nejede z krystalu, ale musí zde být oscilátor. Možná tam
najdete víc. Nebo se podívejte na další výrobce jako somlabs

Jirka