STM32MP1 ethernet RMII

Čtvrtek Listopad 19 16:39:58 CET 2020

Dik za info, ten odyssey presne mam na te me desce a je to za ty prachy
super modul, soucastky by staly vic.
Momentalne zkousim zprovoznit ladeni GDB-OpenOCD a pak to snad pujde
veseleji, furt nemohu najit, kde se prochazi DT a inicializuji
periferie. Predpokladam, ze kdyz bych uz v TF-A nastavil spravne RCC a
AF na GPIO tak by to melo hodiny vyplivnout, nebo je potreba
inicializovat i MAC? Podle blokovych schemat to vypada nezavisle. Mozna
nejsou povolene nejake hodiny, cert vi. Myslel jsem, ze si zkusim
nakonfigurovat MCO2 na PLL4-P abych se presvedcil, ze tam je 50Hz ale
jako na potvoru jsem zrovna PG2 nevyvedl a alt. pin je SD_CLK...