STM32MP1 ethernet RMII

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Listopad 19 12:17:38 CET 2020

Zkusil bych seeedstudio bootloader. Je zde 1GB, ale porovnal bych
inicializazi https://wiki.seeedstudio.com/ODYSSEY-STM32MP157C/. Jinak
LAN8720 jako vystupni clock ma neposunute hodiny a obcas nefunguji
spravne hodiny z LAN8720. Pokud to mate obracene, tak by melo snad jet.
Pripadne na Olimex, ten chysta desku s STM32MP1 a ENC28J60 myslim
https://github.com/OLIMEX/u-boot-olinuxino/tree/release-20201004/board

Jirka