Re: Amatérska otázka - Čo s otravným prebliknutím po zapnutí?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Listopad 19 08:24:06 CET 2020

A nebo gate spínacích mosfetů přidržet pomocí tranzistorů/signálových
mosfetů na nule než pomine přechodový děj.

Ale i tak se mi zdá zapojení strašně komplikované. Procesor tam máte,
proč teda používáte ke generování PWM 555 a ještě tak složitě ovládnou?

Zkuste se podívat na WS2818B - to je IO pro RGB Led - de fakto 3kanál
PWM, data se do něj lejou přímo z CPU po jednom drátu a jdou kaskádovat
za sebou.

Hodně se vám to zapojení zjednodušší - za to WS jen nějaké budiče
mosfetů. Jinak věřím, že půjde najít PWM IO i s budičema, zkuste se
podívat na tme.

Petr