Re: Amatérska otázka - Čo s otravným prebliknutím po zapnutí?

Čtvrtek Listopad 19 08:07:15 CET 2020

1) Zkusil bych pin 1 (=GND) od 555 připojit přes diodu na GND, tím se jeho
zem posune posune o 0,7V nahoru.
2) Tím relátkem / mosfetem zapínat napájení jen té 555.
3) A co je špatného na relátku? Používalo se za starých časů třeba na
zpoždění připojení reproduktorů, přesně kvůli nežádoucím efektům po zapnutí
napájení.

http://www.kutilovo.cz/net/wireshow.php?&wid=109

P.K.

st 18. 11. 2020 v 20:44 odesílatel Róbert Šuška <suska.roobert na gmail.com>