Ked metrolog navrhuje zdroj :-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 19 00:34:41 CET 2020

[preposielam]

Ahoj,

Prevodniky su sucastou power convertorov s vystupnym prudom 12-20kA.
Testy budeme robit na jar, uz mam kupenu Helmholtzovu cievku :-)

To co sa ma merat a testovat, to zavisi od aplikacie teda elm.
prostredia. Mne je ale blizsie meranie napati a E-vektora, pretoze som
robil okolo toho diplomovku. A druhy dovod je ten, ze ked som bol este
na skole, tak v labaku robili len merania intenzity a tu robili cez E.
Ale ked uz pises, ze kupili cievku... Tak zacnu robit asi aj do
magnetickej kompatibility. Ale jednu realnu prihodu, ktoru spominal
pan docent na prednaskach si zo skoly pamatam. Spominal ako jedna
firma nasekala plny rack spinanych zdrojov aj s akumulatormi a potom
sa nestacili divit... Firmu to sice nepolozilo do kolien, ale svojmu
osudu aj tak casom neunikla. To bolo tych learned lessons... Hlavne
teda tych manazerskych. Este ma napadlo, ked si spomenul elektricke a
magneticke merania, na eevblog.com je teraz pekne video na temu
tienenia poli. Niekedy fakt treba kus dobreho zeleza, nie len hlinika,
medi a zlata.

A.