Re: vrtání závitu (strojní závitník) bylo Re: závit do chladiče

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Listopad 17 21:31:30 CET 2020

Všem moc děkuji za popostrčení. Já už na to měsíc koukám, a nedokázal jsem
ke strojním závitníkům nic najít. S těmito informacemi si doufám, už nějak
poradím.
Je to do hliníkových profilů 30x30 (co se používá i na 3D tiskárny) a do
t profilu na matice.

Díky

Zdeněk Aster