RE: Hledač polovodičů

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 17 19:25:00 CET 2020

Díky za náměty.

Koukal jsem na nějaký schémata, GHz, dvojí směšování, …
Přijde mi to všechno hrozně hitech, na to že chci hledat plyšovou myš s nestíněnou DPS.

Takže otázka zní, zda když to udělám ve stylu jako detektor kovů, do cívky budu pouštět 3 MHz a přijímat to budu přímozesilujícím přijímačem s krystalovým filtrem 9 MHz, má to šanci najít DPS o průměru 3 cm na vzdálenost několika dm?

PH

Od: Dodo Racek
Tu mate dostupnu aj brozurku s frekvenciami, sirkami pasma, citlivostou ...  ineho vyrobcu

http://intpro.co.uk/product/audiotel-superbroom-sb02/

Dňa ne 15. 11. 2020, 17:55 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):
Pozeram, ze princip este stale existuje a pouziva sa :-)

Namety na dalsie hladanie s vyrazmi
Super broom
non linear junction detector (NLJD)
Napriklad:
http://www.spyworld.co.za/products/23-surveillance-equipment/counter-measures/369-super-broom-plus.html

Dňa ne 15. 11. 2020, 17:37 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):
Taketo profi vyrobky pred asi 20 rokmi pouzivali vysielaciu frekvenciu okolo 1GHz. Synchronnou detekciou sa detekovala 2. a 3. harmonicka.
Podla vysledkov sa urcovalo, ci je v blizkosti spoj kov-kov (prevladala 2. harmonicka) alebo nelinearny prvok (PN prechod, prevladala 3. harmonicka)
Dosah asi 30-40 cm, ale ovplyvnovanie inymi zariadeniami, alebo spojmi kovov radovo na metre. Dala sa najst (nepoplastovana) kancelarska spinka zapadnuta v gauci.

Dňa ne 15. 11. 2020, 17:17 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):
vím že se taková věc používá na hledání odposlechů, bude to asi celkem hitech. Mě stačí něco lowtech na hledání kvíkací myšky, co kočka vždycky někam zašantročí:-)
Nějaké náměty, na nákup, nebo výrobu?