LED svitidla (bylo: Re: Zakaz spalovacich motoru)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Listopad 16 13:13:57 CET 2020

Já myslím, že se chováš jako úplně normální technik/bastlíř.

Tedy pokud toho někde neshromažďuješ tuny ;-)

A jsem zvědavý na ten blog, třeba to bude konkurence a další rozšíření
webu Danyka a řady podobných.

Uvědom si, že jakékoliv pravdivé poznání je užitečné.

--
Jirka