Zakaz spalovacich motoru

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 16 10:32:00 CET 2020

> Ten zákaz žárovek je dokonalou ukázkou škodlivého zákazu. Výsledkem je, že
> místo LEDkových svítidel máme žárovková svítidla s LEDkovými náhražkami
> žárovek.

V tomto pripade som celkom rad a som priaznivcom riesenia, ked pri poruche
je mozna jednoducha vymena aj nekvalifikovanym uzivatelom.
"ziarovku", teda ziarovku, usporku, LED ziarovku, v nejakej
standardizovanej patici E27,E14,GU10, ...  dokaze vymenit aj moja zena,
rodicia, ... obycajne aj bez akehokolvek nastroja a bez dalsich znalosti.

LED-ky v nejakej forme uchytene na svietidle, ktore je zaroven chladicom a
nejay modul, ktory ich napaja vhodnym prudom nevymenia.
Pri poruche demontovat cele svietidlo, urobit servis ( cena, cas ?), riesit
nejaku nahradu, lebo dane LED-ky na danom plosaku, chladici, medzichladici,
usporiadane do super design tvaru ... su nekupitelne, namontovat naspat,
alebo pri poruche menit cele svietidlo ( bude rovnake aj za 5 rokov? )a
vrtat znovu stropy, steny,
... to je presne to, co v ziadnom pripade nechcem.
Ja som rad, ze si mozem vybrat riesenie, ktore pokladam za vyhovujucejsie.

Reklamne materialy o tom, ze riesenie s LED-kami (xzy tisic hodin) ma
prezije nechajme tym, co zeru seno...
Cim viacej suciastok ma funkcny modul (elektricky, mechanicky, spolocensky
... ), tym je jeho spolahlivost nizsia
( pravdepodobnost a statistika ignoruju politikov, vlady, predajcov,
marketing, ...  a ziju si svojimi zakonmi )

Dodo