Zakaz spalovacich motoru

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Listopad 16 08:52:26 CET 2020

Ssoucasna politicka ekologie je ale hodne tragicka.
Napriklad nabijecky k mobilum. jednoduch vec a EU o ni jedna 10 roku.
Nakonec to vyresili vyrobci a sami je prestali prodavat.

Je smutne ze politici prosazuji jen opatreni na kterem nekdo vydela.
Jednoducha opatreni se zametaji pod koberec.

Michal Gregor