Cetky z Ali.

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Listopad 11 12:50:30 CET 2020

Ohledne otazek, ktere se objevily po mem odkazu:
-ano, prenese to i data
-o polaritu se nestaram. Rozespale/po tme/bez koukani proste
priblizim kabel k telefonu a on se magnetem trefi. na polarite nezalezi
(prilepi se jak ho prliblizuji, nedela vrtulky:))

Dalsi vyhoda toho magnetickeho konce snury je, ze kdyz neni v zarizeni, tak
je magnetem chycena na kovovy ram postele nebo lampicku a nemota se kde nema
BR,
Marek