Cetky z Ali.

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 11 11:34:49 CET 2020

Na čištění to stačí oblíznout izolepou, ono se to přenese. Používám to i v dílně, takže piliny taky znám.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: st, 11 lis 2020 11:07
Subject: Re: Cetky z Ali.

Tak to já s tím tedy dobré zkušenosti nemám. Používal jsem to u svého
telefonu na micro USB jenomže ta zástrčka která zůstává v telefonu je moc
dlouhá a ten konektor neseděl až těsně na telefonu. Pak jsem si objednal to
samé na usb-c a tam je zase problém po chvilce používání s Fast nabíjením.
Konektor dost hřeje takže jsem to vyhodil a už to nepoužívám.  Ale možná
jsem měl smůlu na kus. Jinak pokud je někdo bordelář a používá to třeba i v
dílně jako já tak je problém že se na to samozřejmě chytají kousíčky
kovových pilin a pak to špatně sedí. A špatně se to od těch pilin čistí.