Re: OT:vypínání periferii k PC

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 10 20:08:37 CET 2020

Ja vubec netusim proc by melo byt PC na stejnem rozvodu s
periferiema...treba proto, ze potrebuju aby PC bezelo treba pres noc.
To je duvod, proc mi nevyhovuji master-slave zasuvky...pak mi totiz bezi
periferie i kdyz je vubec nepotrebuji.

jinak dobra vec je tohle:
https://www.alza.cz/sonoff-4chr2-d5711522.htm

jsou to 4 zasuvky, ktere je mozne ovladat rucne tlacitkama na tom
bazmeku a nebo na dalku...navic se to da preflashovat na opensource FW
podporujici HomeAssistanta a uplne se na cinana vykaslat...tak to mam ja
a spinam s tim svetla na akvariu...naplanovanym scenarem z HA a nebo
ovladani pres mobil nebo PC

RV