Re: OT:vypínání periferii k PC

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 10 17:41:40 CET 2020

hezky den.
jen takova zajimavost. resil jsem ted predelani klubka kabelu v dilne s
pc + 3x monotor + spousta pristroju.
rozhodnul jsem se z nekolika napajecich pc snur udelat natvrdo, bez
prodluzko_psa, rozboceni. nez jsem ty kabely strihnul, tak jsem
promeril, jestli sedi podle oznaceni leva zdirka s oznacenim na strane
pc zastrcky, kde L a N je vyznaceno. vysledek je 50:50, ze to nesedi.
vim, ze snad L vlevo neni povinne. po strihnuti a overeni podle barev,
to ale sedelo. tedy hnedy pokazdy na zastrce do pc na "L".
takze pokud si clovek neco pres prodluzku pospojuje a pak neco vypne
jednopolem, muze bejt sranda :-)  a i to, ze jsou L a N
poprehazovane,take nemusi byt jedno.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65