[OT] Dohoda vlastniku bytu / spolecenstvi vlastniku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 10 16:19:51 CET 2020

Můžu 100% potvrdit. Sdílení menšího objektu, který není jednoznačně
vertikálně dělitelný, je čiré neštěstí.
Ségra zdědila jeden takový být ve 3-bytovém domě. A nastaly nekonečné
tahanice o investice do společných částí (střecha, sklepy, omítky, svody
atd.).
Navíc dvě ženské udělaly proti ségře koalici, takže ona mohla jedině držet
hubu a platit. Píšu "dvě ženské" i když to byly 2 rodiny. Ale podobné
chování
provozují většinou ženy - strážkyně rodinného krbu a štěstí.

Po několika letech to prostě vzdala a prodala to. A to si myslím, že ségra
dokáže slušně odhadnout jestli je nějaká investice zapotřebí, a jak by
se měla
realizovat (je architektka).

Malé zadostiučinění mohlo být, že se pak po nějaké době na smrt rozhádaly
ty dvě ženské, které předtím koalovaly. Takže nastaly boje zase mezi nimi.

Takže poučení pro mě z toho plyne: než společné vlastnictví malého domu,
to raději nějaké pěkné místo pod mostem, s vyhlídkou na řeku.

PL