Re: OT:vypínání periferii k PC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Listopad 10 15:20:10 CET 2020

Mam doma 2 master/slave listy, obe uz dlho. Treba si dat pozor, ci
lista ma 2-polove rele. To asi pri kupe nezistite :(
Jedna z tych mojich list ma a je to ok.
Druha mala jednopolove rele, t.j. vypinala len 1 vodic. To malo za
nasledok, ze indukovanym napatim sa nabijali kondenzatory v monitoroch
a obcas na nich blikali LEDky.
Listu som rozobral, rele vyhodil a nahradil 2-polovym. Nastastie som
zohnal rozmerovo podobne rele a na DPS pod rele bolo volne miesto na
prevrtanie a nadratovanie.

miro

ut 10. 11. 2020 o 14:17 Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> napísal(a):