Re: CO2 svářečka

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Listopad 7 17:20:56 CET 2020

Jsou firmy, které inzerují, že udělají revizi a naplní i 100 let starou
láhev.
Cena legalizace:
do 8 l je 500 Kč
8 až 20 l 650 Kč
legalizace je na 10 let.
Náplň CO2 6kg do 8 l láhve je tak 250Kč. Vše s DPH.
Zcela nová plná 8 l CO2 láhev s revizí na 10 let stojí 2000 Kč a na
svářečce by mohla vydržet až 5kg drátu.
Karel M.

so 7. 11. 2020 v 15:56 odesílatel Jaroslav Buchta <