cnc - zaseky pro pohybu - pricina?

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Sobota Listopad 7 09:36:40 CET 2020

Dobrý den. GRBL. Ty záseky jsou uprostřed provádění  prikazu, tj PC pošle
prikaz na změnu polohy, CNC přestavuje polohu a občas - ne vždy - sebou
takto škubne. Nevypozoroval jsem žádnou zavislost kdy. A (zřejmě) toto
nedělá od začátku. Kouknu se pak osciloskopem na budiče (pulsy a napájení)
ale neumím si představit co by se tak mohlo stát aby se to chovalo takto. S
pozdravem TM.