cnc - zaseky pro pohybu - pricina?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 7 01:55:34 CET 2020

Neuvedl jste vůbec žádné informace, takže taky nemůžete dostat vůbec
žádnou rozumnou odpověď.

Čím to máte řízeno? Mach3? LinuxCNC? GRBL? Estlcam? Něco jiného?
Pokud to řídí PC (tj. Mach3 nebo LinuxCNC) - čím jsou generovány kroky?
Přes LPT port nebo pomocí nějakého interpolátoru?
Pokud to řídí PC - změřil jsem latenci a její jitter, což je vždy to
první, co je třeba na nové sestavě udělat?
A mnoho dalších otázek, které má smysl položit až odpovíte aspoň na
tyhle základní.

PL