RE: Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 22:43:36 CET 2020

V maile odo mna „so 31.10.2020 22:56“ su priame odkazy, netreba hladat 😊.

Robo

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, November 5, 2020 10:21 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?

Nemam portable verzi - dal jsem najít tu verzi co jsem dostal doporučenou..

našlo mi to  a první odkaz  https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/52.9.0esr/win32/cs/

jsem stahnul , nainstaloval a spokojenost.

Zkusil jsem předtím asi 10 různých instalací, včetně IE, moonů atd, v každém byl nějaký problém např. při seznam.cz <http://seznam.cz> .

U této verze to jede OK.

Ale není to portable verze...

čt 5. 11. 2020 v 22:12 odesílatel Petr Simek <psimek na jcu.cz <mailto:psimek na jcu.cz> > napsal:

On Thu, 5 Nov 2020, Jan Kuba wrote:

> Děkuji, tahle verze zdá se funguje, sice občas zařve, že je neaktuální
> systé a je třeba update, aby se hláška nezobrazila, ale to co tam je
> potřeba běhá!!!
> Takže vyřešeno, díky!

Nemate link odkud jste tu portable verzi ziskal ?