Re: Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 22:21:29 CET 2020

Nemam portable verzi - dal jsem najít tu verzi co jsem dostal doporučenou..
našlo mi to  a první odkaz
https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/52.9.0esr/win32/cs/
jsem stahnul , nainstaloval a spokojenost.

Zkusil jsem předtím asi 10 různých instalací, včetně IE, moonů atd, v
každém byl nějaký problém např. při seznam.cz.
U této verze to jede OK.
Ale není to portable verze...