Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 21:45:48 CET 2020

Děkuji, tahle verze zdá se funguje, sice občas zařve, že je neaktuální
systé a je třeba update, aby se hláška nezobrazila, ale to co tam je
potřeba běhá!!!
Takže vyřešeno, díky!

so 31. 10. 2020 v 19:01 odesílatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>