Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?

Halen halen na seznam.cz
Neděle Listopad 1 10:37:07 CET 2020

DD

je třeba aktualizovat root certifikáty na winxp ručně a ruku na srdce,
je to jen na dobu, než zase certifikáty vyprší. Teď jsem to na jednom
stroji dělal, je na to tool od microsoftu, který musíte ručně
zmodifikovat a pak spustit a on provede zrušení neplatných certů a poté
stáhné aktuální. Potom normálně prohlížeče fungují. Osobně bych šel do
LinuxFx nebo novější operační systém.

https://msfn.org/board/topic/175170-root-certificates-and-revoked-certificates-for-windows-xp/

Je to na minimálně půl hodiny práce to dát všechno do kupy...

Honza