Re: stm32 DMA dotaz

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 5 16:47:35 CET 2020

díky moc za odpověď
to s těmi timery promyslíme, to by asi nějak šlo.
formát přenosu je vidět na Fig.6 zde https://datasheets.maximintegrated.com/en/ds/MAX11100.pdf
ad převod se spouští v podstatě spádovou hranou na CS převodníku
cílem je navzorkovat signál s nějakou přesnou vzorkovací frekvencí, chce se z toho určovat frekvence signálu..
je to pořád hraní si s protonovým magnetometrem..

v.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 05.11.2020 16:27
> Předmět: Re: stm32 DMA dotaz

Ako vzdy, nerozumiem presne zadaniu a nechce sa mi studovat MAX11100,
 idealne by bolo kebyze nakreslite pozadovany casovy diagram.

 Ale vela tychto netypickych SPI sa da riesit tak, ze SPI je slave, a hodiny
 a NSS sa generuju timermi.

 Vo Vasom pripade by timer, ktory urcuje aj tempo citania, jednak spustal
 casovac ktory vygeneruje 24 clockov (externe prepojene do SPI_SCK), a
 druhak generoval NSS v dlzke 16 clockov (tiez prepojene externe do
 SPI_NSS).

 Ukladanie prijatych 2 byte alebo 1 halfwordu cez DMA je uz trivialne, to sa
 hadam este aj v CubeMX da naklikat (dufam ze je z toho pocut ten pohrdavy
 ton).

 wek